Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky se vztahují na výklad karet, který nabízí Linda Převrátilová, IČ: 67751458, se sídlem Chuchelská 1737/10, Praha 4, jakožto fyzická osoba psaná v živnostenském rejstříku od 15.4.1998. Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je ÚMČ Praha 12.
Výklad karet mohou využívat pouze osoby starší 18 let.
Vyhrazuji si právo klienta odmítnout.
Výklad karet lze objednat:
mailem: carodejkalinda@gmail.com
Výklad může probíhat osobně, písemnou formou nebo prostřednictvím Skype. Aktuální cena výkladu je uvedena na webových stránkách www.carodejkalinda.cz.
Možnosti výkladu
1. Osobní výklad
Osobní výklady probíhají na adrese Chuchelská 1737/10, Praha 4. Výklad trvá minimálně 15 a maximálně 120 minut, dle klienta.
2. Písemný výklad
K výkladu na dálku je třeba fotografie klienta, kde bude vidět do očí. Dále pak kliento jméno, příjmení a adresa (kvůli daňovému dokladu). Datum narození není třeba. Pokud si klient objedná písemný výklad jinak, než emailem, bude požádán o sdělení emailových adres, které mu budou zaslány potvrzovací zpráva o objednání výkladu s variabilním symbolem. Dokončení a potvrzení objednávky je možné jen emailem.
3. Výklad Skype
K výkladu po Skype je třeba mít funkční web kameru. Pokud tomu tak není, je třeba fotografie klienta, kde bude vidět do očí. Tuto fotografii klient zašle emailem. Dále pak kliento jméno, příjmení a adresa (kvůli daňovému dokladu). Datum narození není třeba. Pokud si klient objedná skype výklad jinak, než emailem, bude požádán o sdělení emailových adres, které mu budou zaslány potvrzovací zpráva o objednaném výkladu s variabilním symbolem a návrhem termínů pro výklad. Dokončení a potvrzení objednávky je možné jen emailem.
Závaznost objednávek
Každá objednávka, která je potvrzena zasláním variabilního symbolu (u výkladů na dálku) nebo termínu osobní schůzky považujem za závaznou.
Zrušení objednávky je možné nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem.
Zrušení objednávky u výkladů na dálku je možné jen písemně emailem, zrušení osobní schůzky je možné i telefonicky.
Pokud nastanou skutečnosti, díky kterým se při výkladu přerušení internetového spojení, ihned, jak bude spojení možné (ať už ze strany klienta nebo kartářky), bude nabízet náhradní termín a to díky délce času, který nestihl tuto skutečnost využít pro výklad.
Kartářka si zásah právo přesunout termín plánovaného výkladu v případě, že dojde k události, která jeho konání znemožní (nemoc, přerušení dodávky elektřiny, výpadek internetu nebo vyšší moci). V takovém případě bude klient informován ihned, jak jen to bude možné a bude mu navrhnout nový termín.
Úhrada služeb a čekací doba
Osobní výklady se hradí v hotovosti po skončení termínu.
Písemný a skype výklad se platí předem bezhotovostně převodem na účet č. 2601357426/2010.
Čekací doba na písemný výklad je 14 pracovních dní od připsání částky na účet. Vypracovaný výklad získáte na Vaši mailovou adresu.
U skype výkladu si délku výkladu určujete klienta, přičemž tento trvá minimálně 15 a maxilḿálně 120 minut. V případě nevyčerpání celkového předplaceného času u skype výkladu bude další částka vrácená klientům do tří dnů na účtu, ze kterého byla provedena platba.
Nárok na vracení peněz
Výklad je možné zrušit 24 hodin před dohodnutým termínem. Při zrušení nejpozději 24 hodin před termínem bude vrácena celá zaslaná finanční částka.
Vrácení částky je možné pouze na bankovní účet, ze kterého byla platba přijata.
Po využití služeb není možnost vrácení finančních částek.
Pokud platba za dohodnutý termín nedorazí včas do začátku výkladu, nelze provést provést a je nutné se domluvit na novém termínu (přeobjednat se).
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje klientů jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Veškeré údaje od klientů jsou součástí vnitřní potřeby obchodního vztahu a nejsou dostupné třetím osobám.
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Pokud mezi prodejcem a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Předmět mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
Kategorie
Služba je kategorizována jako zábava, provozuje se na základě dobrovolnosti klienta.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018