Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky se vztahují na výklad karet, který nabízí Linda Převrátilová, IČ: 67751458, se sídlem Chuchelská 1737/10, Praha 4, jakožto fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku od 15.4.1998. Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je ÚMČ Praha 12.
Výklad karet mohou využívat pouze osoby starší 18 let.
Vyhrazuji si právo klienta odmítnout.
Výklad karet lze objednat:
mailem: carodejkalinda@gmail.com
Výklad může probíhat osobně, písemnou formou nebo prostřednictvím Skype. Aktuální cena výkladu je uvedena na webových stránkách www.carodejkalinda.cz.
Možnosti výkladu
1. Osobní výklad
Osobní výklady probíhájí na adrese Chuchelská 1737/10, Praha 4. Výklad trvá minimálně 15 a maximálně 120 minut, dle přání klienta.
2. Písemný výklad
K výkladu na dálku je třeba fotografie klienta, kde bude vidět do očí. Dále pak klientovo jméno, příjmení a adresa (kvůli daňovému dokladu). Datum narození není třeba. Pokud klient objedná písemný výklad jinak, než emailem, bude požádán o sdělení emailové adresy, na který mu bude zaslána potvrzovací zpráva o objednání výkladu s variabilním symbolem. Dokončení a potvrzení objednávky je možné jen emailem.
3. Skype výklad
K výkladu po Skype je třeba mít funkční web kameru. Pokud tomu tak není, je třeba fotografie klienta, kde bude vidět do očí. Tuto fotografii klient zašle emailem. Dále pak klientovo jméno, příjmení a adresa (kvůli daňovému dokladu). Datum narození není třeba. Pokud klient objedná skype výklad jinak, než emailem, bude požádán o sdělení emailové adresy, na který mu bude zaslána potvrzovací zpráva o objednání výkladu s variabilním symbolem a návrhem termínů pro výklad. Dokončení a potvrzení objednávky je možné jen emailem.
Závaznost objednávek
Každý objednávka, která je potvrzena zasláním variabilního symbolu (u výkladů na dálku) nebo termínu na osobní schůzku se považuje za závaznou.
Zrušení objednávky je možné nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem.
Zrušení objednávky u výkladů na dálku je možné jen písemně emailem, zrušení osobní schůzky je možné i telefonicky.
Pokud nastanou skutečnosti, díky kterým se při výkladu přerušení internetové spojení, ihned, jak bude spojení možné (ať už ze strany klienta nebo kartářky), bude klientovi navrhnut náhradní termín a to v délce času, který nestihl díky těmto skutečnostem využít pro výklad.
Kartářka si vyhrazuje právo přesunout termín plánovaného výkladu v případě, že dojde k události, která jeho konání znemožní (nemoc, přerušení dodávky elektřiny, výpadek internetu nebo zásah vyšší moci). V takovém případě bude klient informován ihned, jak jen to bude možné a bude mu navrhnut nový termín.
Úhrada služeb a čekací doba
Osobní výklady se hradí v hotovosti po skončení termínu.
Písemný a skype výklad se hradí předem bezhotovostně převodem na účet č. 2601357426/2010.
Čekací doba na písemný výklad je 14 pracovních dní od připsání částky na účet. Vypracovaný výklad obdržíte na Vaši mailovou adresu.
U skype výkladu si délku výkladu určuje klient, přičemž tento trvá minimálně 15 a maxilḿálně 120 minut. V případě nevyčerpání celkového předplaceného času u skype výkladu bude zbývající částka vrácena klientovi do tří dnů na účet, ze kterého byla platba provedena.
Nárok na vrácení peněz
Výklad je možné zrušit 24 hodin před dohodnutým termínem. Při zrušení výkladu nejpozději 24 hodin před termínem bude vrácena celá zaslaná finanční částka.
Vrácení částky je možné pouze na bankovní účet, ze kterého byla platba přijata.
Po využití služeb není možnost vrácení finanční částky.
Pokud platba za dohodnutý termín nedorazí včas do začátku výkladu, nelze výklad provést a je nutné se domluvit na novém termínu (přeobjednat se).
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje klientů jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Veškeré údaje záskané od klientů jsou použity pro vnitřní potřebu obchodního vztahu a nejsou poskytovány třetím osobám.
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
Kategorie
Služba je kategorizována jako zábava, provozuje se na základě dobrovolnosti klienta.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018